ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU
WSPOMAGANIE POCESU 
SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

To kompletne rozwiązanie umożliwiające ewidencję potencjalnych klientów (leadów), klientów, usług, generowanie i archiwizację dokumentów takich jak umowy, protokoły, aneksy. Umożliwia zarządzanie i ewidencję płatności począwszy od generowania
i archiwizacji faktur, ich wysyłki, skończywszy na rozliczaniu wpłat z rachunku bankowego i monitorowaniu zaległości płatniczych. Pozwala na kompleksowe zarządzanie usterkami a także ułatwia pracę poprzez intuicyjny kalendarz wydarzeń zintegrowany
w pozostałymi modułami systemu.

 

 

EWIDENCJA I ZARZĄDZANIE POTENCJALNYM KLIENTEM (LEADEM)

 Baza potencjalnych klientów (leadów) wraz z informacjami na temat szukanych przez nich nieruchomości, statusu społecznego, deklarowanych form płatności itp. Umożliwia przypisanie interesujących lokali wraz z szybką ścieżką ich sprzedaży.

 

EWIDENCJA I ZARZĄDZANIE KLIENTAMI
Baza klientów wraz z informacjami i dokumentami przypisanymi do danego klienta. Wszystko w jednym miejscu! Obserwowane
i zakupione nieruchomości, umowy, protokoły, faktury, rozliczenia, korespondencja.

 

EWIDENCJA LOKALI NASPRZEDAŻ
Pełna baza lokali na sprzedaż wraz z informacjami i dokumentami przypisanymi do danego lokalu. Intuicyjne wyszukiwanie pozwala na szybką selekcję lokali według zadanych kryteriów.

 

PODZIAŁ NA INWESTYCJE
Baza inwestycji z podziałem na etapy i lokale. Z tego poziomu zarządzamy również ogólnymi warunkami sprzedaży w danej inwestycji, takimi jak harmonogram płatności.

 

GENERATOR DOKUMENTÓW
Umożliwia dodawanie oraz edycję wszstkich dokumentów na poziomie wzorca oraz pojedynczego klienta, tak aby każdy dokument był indywidualnie dopasowany do sytuacji. Integracja dokumentów z bazami pozwala na automatyczne zaciąganie danych dotyczących lokali i klientów czy też Ladów.

 

FAKTUROWANIE WRAZ Z AUTOMATYCZNĄ WYSYŁKĄ
Kompleksowy system umożliwiający wystawianie faktur i korekt. Zintegrowany z harmonogramem płatności, automatycznie generuje i wysyła faktury do klientów.

Obsługa płatności masowych
 

Pozwala na automatyczne przypisywanie dokonanych przez klienta wpłat do jego konta rozliczeniowego na podstawie zaimportowanego dokumentu bankowego.

 

OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ USTEREK
Umożliwia ewidencję i zarządzanie likwidacją usterek zgłaszanych poprzez stworzony w tym celu panel. Wszystkie zgłoszenia są również archiwizowane co ułatwia kontrolę ich usuwania.

 

PANEL DLA KLIENTÓW
W tym miejscu klient, zarówno właściciel czy najemca może sprawdzić stan swoich rozliczeń, zgłosić usterkę czy prowadzić korespondencję z biurem.

 

KOMUNIKATOR Z ARCHIWUM KORESPONDENCJI
Cała korespondencja między biurem a klientami odbywa się za pośrednictwem zintegrowanego z systemem komunikatora. Dzięki temu żadna sprawa nie zostanie pominięta a ich archiwizacja pozwoli na rozwiązanie kontrowersyjnych spraw.

 

TERMINARZ WYDARZEŃ
To przydatny kalendarz, osobny dla każdego pracownika. W przejrzysty sposób prezentuje wszystkie wprowadzone wydarzenia. Pozwala też kierownikom na kontrolę spraw prowadzonych przez podległych pracowników.

 

INTEGRACJA Z WWW
Wszystkie informacje dotyczące nieruchomości takie jak powierzchnie, ceny czy statusy mogą być eksportowane z systemu na stronę WWW w czasie rzeczywistym.

 
Jeżeli jesteś zainteresowany szczegółami, skontaktuj się z nami office@3cube.pl

Kontakt


3CUBE Sp. z o.o. SKA

ul.. Rymarska 23/11
53-206 Wrocław
NIP: 8943041005
KRS: 0000429296


Biuro:
ul. Inowrocławska 17/106
53-653 Wrocław
tel. (71) 723 41 36
e-mail: office@3cube.pl

Uwaga! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez www.3cube.pl lub podmioty trzecie w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka dotycząca cookies

akceptuję