ROZWIĄZANIA DLA BIZNESU

ROZWIĄZANIA WSPOMAGAJĄCE
ZARZĄDZANIE NAJMEM

NIERUCHOMOŚCI

Gotowe, modułowe rozwiązanie zapewniające kompleksową obsługę najmu zarówno krótko jak i długoterminowego. Narzędzie dedykowane zarządcom, hotelom, deweloperom oraz przedsiębiorstwom zajmującym się najmem nieruchomości. Odpowiednia konfiguracja modułów pozwoli na optymalne wykorzystanie możliwości gwarantując zwiększenie wydajności całego przedsiębiorstwa.

 

EWIDENCJA I ROZLICZANIE Z WŁAŚCICIELAMI NIERUCHOMOŚCI
Funkcja ta umożliwia automatyczne wyliczanie kwoty wynagrodzenia przypadającego właścicielowi w ramach przekazania nieruchomości na podnajem.

 

EWIDENCJA I ROZLICZANIE Z NAJEMCAMI
Automatyczne rozliczanie najmu z uwzględnieniem kosztów usług dodatkowych, takich jak prąd, Internet sprzątanie przy najmie długoterminowym czy też posiłki,  masaże, basen etc. dla najmu krótkoterminowego.

 

EWIDENCJA LOKALI NA WYNAJEMPełna baza lokali na wynajem wraz z ich charakterystyką. Wszystko w jednym miejscu! Intuicyjne wyszukiwanie pozwala na szybką selekcję lokali według zadanych kryteriów.

 

INTEGRACJA Z WWW
Zawsze aktualna informacja o dostępności oferty na wynajem, zarówno pod względem wybranego terminu, zakresu ceny czy też cech indywidualnych np. szukanego apartamentu. 

 

GENERATOR DOKUMENTÓW
Umożliwia dodawanie oraz edycję wszystkich dokumentów na poziomie wzorca oraz pojedynczego klienta, tak aby każdy dokument był indywidualnie dopasowany do sytuacji. Integracja dokumentów z bazami pozwala na automatyczne zaciąganie danych dotyczących zarówno lokali jak i klientów.

 

FAKTUROWANIE WRAZ Z WYSYŁKĄ
Kompleksowy system umożliwiający wystawianie faktur i korekt. Zintegrowany z harmonogramem płatności, automatycznie generuje i wysyła faktury do klientów.

 

OBSŁUGA PŁATNOŚCI MASOWYCHPozwala na automatyczne przypisywanie dokonanych przez klienta wpłat do jego konta rozliczeniowego na podstawie zaimportowanego dokumentu bankowego.

 

OBSŁUGA ZGŁOSZEŃ USTEREK
Umożliwia ewidencję i zarządzanie likwidacją usterek zgłaszanych poprzez stworzony w tym celu panel. Wszystkie zgłoszenia są również archiwizowane co ułatwia kontrolę ich usuwania.

 

PANEL DLA WŁAŚCICIELA
W tym miejscu właściciel, może sprawdzić stan swoich rozliczeń, zgłosić usterkę czy prowadzić korespondencję z biurem a także uzyskać informację na temat ilości wykorzystanych noclegów, które przypadają mu jako podnajemcy oraz dokonać rezerwacji.

 

PANEL DLA NAJEMCY
Panel dla najemcy długoterminowego umożliwia sprawdzenie stanu rozliczeń, zgłosić usterkę oraz prowadzić korespondencję z biurem. Umożliwia również dostęp do wszystkich dokumentów jak umowy, protokoły czy też faktury.

 

TERMINARZ WYDARZEŃ
To przydatny kalendarz, osobny dla każdego pracownika. W przejrzysty sposób prezentuje wszystkie wprowadzone wydarzenia. Pozwala też kierownikom na kontrolę spraw prowadzonych przez podległych pracowników.

 

KOMUNIKATOR Z ARCHIWUM KORESPONDENCJICała korespondencja między biurem a klientami odbywa się za pośrednictwem zintegrowanego z systemem komunikatora. Dzięki takiemu rozwiązaniu żadna sprawa nie zostanie pominięta a ich archiwizacja pozwoli na rozwiązanie kontrowersyjnych spraw.

Kontakt


3CUBE Sp. z o.o. SKA

ul.. Rymarska 23/11
53-206 Wrocław
NIP: 8943041005
KRS: 0000429296


Biuro:
ul. Inowrocławska 17/106
53-653 Wrocław
tel. (71) 723 41 36
e-mail: office@3cube.pl

Uwaga! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii. Zgoda wyrażona na korzystanie z tych technologii przez www.3cube.pl lub podmioty trzecie w celach związanych ze świadczeniem usług drogą elektroniczną, może w każdym momencie zostać zmodyfikowana lub odwołana w ustawieniach przeglądarki. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na to. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce Polityka dotycząca cookies

akceptuję